ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 17:52
یه چیزی که هنوز بعداز گذشت چند روز از شنیدنش گاهی همچنان با خودم تکرارش می کنم و باهاش ارتباط مانوس برقرار نکردم این جمله ات بود: آ. (همکارت) تعریف می کرد که به دوس دخترش گفته شاید من مجبور بشم برم یه شهر دیگه برا کار پیدا کردن تو چیکار می کنی می تونی بیای باهام؟ و اونم گفته آره، کارم رو ول می کنم باهات میآم :-)
فک کنم هم احساس تعلق خاطرشون بهم قشنگه هم حس عریبی برا من هست که چطور به اندازه ی کار پیدا کردن، نگه داشتن این دوست برا آ. مهمه
:-)
من زندگي مي كنم...ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 17:52
امروز بر اساس یه برنامه ریزی قبلی داریم میریم به شهر لا.
شهری بزرگ و صنعتی.
مسیر بسیار زیباست. درست مثل تمام کارت پستال هایی که در اینترنت وجود داره و من الان حس فرشته های کوچولوی بالدار توو قصه ها رو دارم که دارن این زیباییها رو از بالا نگاه می کنن و لبریز از خوشحالی و هیجانن.
پاییز اینجا منتظر قشنگی داره و مرحله ی دوم رنگهای پاییزی شروع شده.
پارسال این موقع هم لبریز از خوشحالی بودم. تازه پذیرش گرفته بودم و پرواز می کردم از خوشی
مرسی خدا جونم
و مرسی از تو بابت همراهی ات
من زندگي مي كنم...ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:03
ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:03
ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:03
ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:03
ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:03
ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:03
ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:03
دیروز اولین, جمله به زبان جدید که دارم یاد می گیرم رو بیان کردم :-)
رفته بودم فروشگاه و فک کردم صندوقدار اشتباه زده قیمت رو. بهش گفتم که این عدد باید زده می شد و خودم دلم غنج رفت از شنیدن صدای خودم به این زبان :-)
خدایا لطفا کمکم کن به راحتی بتونم از پسِ این زبان نه چندان راحت بربیام
آمین
و مرسی از تو که در این راه کمکم می کنی :-*
من زندگي مي كنم...ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:03